Accesarea si folosirea acestui site, implica acceptarea de catre dumneavoastra a termenilor si conditiilor de mai jos. Pentru utilizarea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a tuturor termenilor si conditiilor.
- Informatii despre produse
https://theflowerboxatelier.ro/ face toate eforturile pentru a va prezenta cu maxima corectitudine culorile, marimile, dimensiunile si descrierea produselor. Totusi, datorita volumului mare de date pot aparea inadvertente in cadrul informatiilor referitoare la produs.
- Comenzi
Nu exista comanda minima impusa. Toate preturile afisate pe site sunt in RON si contin TVA. Preturile afisate nu contin taxele de transport. Aceste taxe vor fi afisate la final, in functie de destinatia unde urmeaza a fi livrat/e produsul/e.
Factura fiscala se emite conform legislatiei in vigoare din Romania si se trimite impreuna cu produsele comandate la adresa de livrare/Adresa de email (in functie de preferintele dvs).
Comenzile plasate se livreaza in Targoviste in cel mult 2-3 ore de la confirmarea platii, iar in afara orasului Targoviste in maxim 3-5 ore de la confirmarea platii pe raza Judetului Dambovita). Ne rezervam dreptul de a anunta anumite intarzieri care se pot produce din cauza numarului mare de comenzi.
Conform legilor in vigoare, comanda facuta pe acest website se considera un contract intre utilizator si SC SARAROIU CENTER SRL si trebuie executata de catre ambele parti. Aceasta inseamna ca SC SARAROIU CENTER SRL se obliga sa livreze produsele si serviciile comandate, iar utilizatorul se obliga sa plateasca contravaloarea comenzii.
Ne rezervam dreptul de a modifica preturile afisate pe website atunci cand consideram ca acest lucru este necesar.
SC SARAROIU CENTER SRL foloseste serviciile altor companii, de exemplu plata, in anumite cazuri pentru transport etc. Responsabilitatea pentru aceste servicii revine integral firmelor prestatoare de servicii. Este responsabilitatea utilizatorului ca inainte de folosirea acestor servicii sa cunoasca si sa accepte conditiile si termenii serviciilor.
- Metode de comanda
3.1. Comenzi telefonice
Echipele noastre dedicate de operatori pot prelua oricand comanda ta telefonic. Oricare ar fi produsele de interes, ne poti suna oricand pentru a-ti raspunde la orice tip de intrebari si pentru a prelua comanda ta. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda noua pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.
Modalitati de plata pentru comenzi telefonice:
- transfer bancar
- depunere numerar in cont
- plata prin card bancar (iti vom trimite pe email un link pe care il poti accesa in siguranta pentru introducerea datelor de plata)
- plata cash la livrare
3.2. Comenzi prin email
Comenzile prin email sunt preluate, procesate si plasate direct in sistemul nostru de catre operatori. Este de ajuns sa ne trimiti datele tale de contact, datele de livrare si produsul dorit, iar echipa noastra se va ocupa de totul pentru tine, din acest punct. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda noua pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.
Modalitati de plata pentru comenzi prin email:
- transfer bancar
- depunere numerar in cont
- plata prin card bancar (iti vom trimite pe email un link pe care il poti accesa in siguranta pentru introducerea datelor de plata)
- plata cash la livrare
3.3. Comenzi la sediul nostru din Constantin Brancoveanu 68C, Targoviste, Dambovita (Punct de lucru The Flower Box – gifts & flowers & Ultimul Apus – Coroane funerare)
- plata cash
- plata cu cardul la POS
- transfer bancar
3.4. Comanda online – https://theflowerboxatelier.ro/
Pentru a comanda online pe unul dintre website-urile noastre trebuie sa:
- alegi produsul dorit
- citesti cu atentie specificatiile, descrierea produsului, sa observi pretul si disponibilitatea lui
- daca este produsul potrivit pentru tine, adauga produsul in cos
- in acest punct poti finaliza comanda ca si utilizator neinregistrat sau sa iti faci cont
- completezi datele tale (numite de facturare)
- completezi datele de livrare cu atentie
- alegi data de livrare, intervalul orar aproximativ, noteaza mesajul atasat comenzii si orice alte comentarii ai pentru noi
- selectezi metoda de plata
- revizuiesti cu atentie inca o data comanda la nivel de bucati comandate, pret, taxe
- alegi daca doresti sa ramai anonim
- apesi butonul finalizeaza comanda
Vei primi un email de confirmare a comenzii plasate, factura dupa ce achiti comanda, actualizari constante ale comenzii tale si apoi confirmarea de livrare. Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda nou pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite. Compania nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.
3.5. Pre-comenzi
In cadrul website-urilor noastre ai posibilitatea de a plasa pre-comenzi. Acest lucru nu doar ca iti confera o libertate si o flexibilitate incredibila, iti garanteaza uneori si reduceri considerabile. Indiferent ca vei comanda pentru anul viitor sau pentru peste 3 luni de acum, echipa noastra detine logistica necesara pentru a-ti asigura un flux normal al comenzilor plasate, urmand a fi livrate exact la data dorita si in conditiile sugerate de tine.
- Livrare produse
- Zone deservite
Grupul Sararoiu Center SRL ofera livrare oriunde in judetul Dambovita. Sararoiu Center SRL ofera livrare de flori, coroane funerare si cosuri cadou oriunde in judetul Dambovita, la preturi foarte accesibile. Acest website nu are o comanda minima impusa, insa pot exista localitati unde percepem taxa de transport. In Targoviste livram gratuit, in alte localitati exista taxa de transport. Taxa este calculata la plasarea comenzii, in momentul in care este introdusa localitatea de livrare.
- Metode de livrare
Oferim livrare de flori si cadouri oriunde in judetul Dambovita si poti verifica disponibilitatea de livrare la plasarea comenzii. Preluarea de comenzi se face non-stop pe website.
In situatii speciale si doar cu acordul clientului, operatorii The Flower Box – gifts & flowers pot solicita taxe suplimentare de manipulare si ambalare pentru produse supra-dimensionate sau care trebuie livrate in localitati / adrese cu acces limitat / dificil, situatii de vreme nefavorabila (cod galben / cod portocaliu / cod rosu). In situatii de acest tip se va incerca o noua livrare la data la care este posibil, mentinandu-se legatura cu expeditorul, acesta din urma intelegand riscurile asociate marfurilor de tip perisabil.
Floraria noastra online nu asigura livrari multiple prin intermediul plasarii unei singure comenzi, decat daca aceasta se efectueaza la aceiasi adresa. Este nevoie de cate o comanda diferita pentru fiecare adresa. Pentru a beneficia de livrari la adrese multiple si pentru ca o comanda cu acelasi produs sau mai multe produse la adrese diferite (adrese multiple) sa poata fi procesata este nevoie sa urmati pasii descrisi la punctul 3.4. Comanda online. In cazul in care un client plaseaza o comanda online si doar mentioneaza in comentarii operatori sau prin orice alta metoda ca doreste livrari la adrese multiple, aceasta cerinta NU va putea fi procesata. Comanda integrala va fi automat livrata la adresa de livrare mentionata in campurile: Adresa de livrare, Nume si prenume destinatar, Numar de telefon destinatar (numarul de telefon contact trebuie sa fie de Romania, nu putem contacta in traseu numere de telefon straine).
- Timpi de livrare
Oferim livrare de flori si cadouri oriunde in judetul Dambovita, verifica disponibilitatea de livrare la plasarea comenzii. Preluarea de comenzi se face non-stop pe website.
Anumite livrari pot fi amanate sau chiar anulate in conditii de forta majora / in perioade foarte aglomerate tip 14 februarie, 1 martie, 8 martie, Paste, Craciun etc.
- Tarife de livrare
Tarifele de livrare difera pentru fiecare proiect in parte. Iata mai jos o schema explicativa:
www.theflowerboxatelier.ro – Buchete, aranjamente florale din flori naturale, trandafiri criogenati, plante, cadouri etc – Acest website nu are o comanda minima impusa, insa pot exista localitati unde percepem taxa de transport. In Targoviste livram gratuit, in alte localitati exista taxa de transport. Taxa este calculata la plasarea comenzii, in momentul in care este introdusa localitatea de livrare;
www.ultimulapus.ro – livrarea de aranjamente funerare (coroane funerare, jerbe, cruci funerare, buchete funerare si inimi funerare etc) – In Targoviste livram gratuit, in alte localitati exista taxa de transport. Taxa este calculata la plasarea comenzii, in momentul in care este introdusa localitatea de livrare;
- Metode de ambalare
- produsele de floristica, plante naturale – sunt livrate conform pozei si specificatiilor de pe website
- produsele tip cosuri cadou – sunt livrate impachetate in folie protectoare tip celofan
- produsele tip decoratiuni, instalatii, cadouri neperisabile – sunt livrate in ambalajul original, cu instructiuni de folosire aferente
- toate produsele perisabile sunt transportate in conditii de temperatura si umiditate optime
- Buchete florale: ambalare luxurianta cu materiale pretioase, funda si panglica personalizata, folie premium, pentru un aspect extra elegant; buchetele care au ambalaj si in poza vor beneficia de un upgrade de design + adaosuri pretioase de funda sau ambalaj de lux
- Aranjamente florale (cosuri, recipient+flori): punga cadou, decor hartie (hartie cerata subtire care se plaseaza peste produse, pastrand surpriza din punga) si funda decorativa de lux (daca marimea aranjamentului permite) sau folie decorativa si funda mare, pretioasa.
- Cupole trandafiri criogenati: punga cadou, decor hartie (hartie cerata subtire care se plaseaza peste produse, pastrand surpriza din punga) si funda decorativa de lux.
- Plante, flori la ghiveci: punga cadou, decor hartie (hartie cerata subtire care se plaseaza peste produse, pastrand surpriza din punga) si funda decorativa de lux
- Cadouri de mici dimensiuni (tort, plusuri, figurine decorative, lumanari, cosmetice, vinuri, sampanii): punga cadou, decor hartie (hartie cerata subtire care se plaseaza peste produse, pastrand surpriza din punga) si funda decorativa de lux
- Cosuri cadou cu produse: folie termoretractabila si funda impresionanta, luxurianta
- Poza produsului livrat
Echipa The Flower Box – gifts & flowers va transmite, indiferent de zona de livrare aleasa, poza produsului ce urmeaza a fi livrat, pe email/whatsapp (cand acest lucru se solicita). Poza se poate transmite inaintea sau dupa livrarea efectiva, insa aceasta are scopul de a prezenta o privire obiectiva asupra produsului comandat, pozele nefiind prelucrate si prezentand exact produsul dus la destinatie, in scopuri de identificare. Pozele pot fi transmise doar prin email sau whatsapp, iar echipa The Flower Box – gifts & flowers nu poate fi tinuta responsabila pentru erori de comunicare tip: lipsa conexiune internet, date de contact eronate, erori de comunicare etc. Legal, orice comerciant de tip florarie online are obligativitatea transmiterii pozei martor catre clientul platitor. In perioade foarte aglomerate cum ar fi 14 februarie, 1 martie, 8 martie, Paste, onomastici, Craciun etc. ne rezervam dreptul de a amana/anula actiune de transmitere poza martor pe email/whatsapp, aceasta putand fi pusa la dispozitia clientilor doar la cerere expresa pe email / telefonic / observatii plasare comanda.
- Anonimitate
Comenzile plasate pe website sub protectia anonimatului sau cu cererea expresa de pastrarea anonimatului nu sunt si nu vor fi divulgate expeditorului decat in cazuri exceptionale: ancheta oficiala din partea autoritatilor competente, cerere expresa si oficiala a expeditorului.
- Riscuri livrare
In cazul in care persoana mentionata ca si destinatara in comanda dvs nu este gasita la adresa / este acces restrictionat in locatie / adresa este o companie, un spital, o scoala, o institutie publica, capela etc, curierii companiei noastre vor lasa pachetele / produsele comandate in fata usii / la vecini / receptie / portari, urmand sa se mentioneze destinatarului sau clientului prin SMS / telefonic locul unde a fost lasat coletul sau persoana ce a ridicat coletul cu numele complet, pentru a putea fi identificata. In aceste conditii comanda dvs este considerata livrata. In cazul refuzului de primire The Flower Box – gifts & flowers nu isi asuma nicio raspundere cu privire la starea florilor si nu asigura in niciun fel returnarea partiala sau integrala a contravalorii comenzii. Echipa The Flower Box – gifts & flowers va face toate demersurile necesare pentru a comunica catre client situatia ce ia nastere in urma refuzului de primire al comenzii de catre destinatar in vederea solutionarii acestia in masura posibilitatilor.
Destinatarul coletului poate fi contactat telefonic inaintea livrarii, pentru stabilirea traseului de distributie. Destinatarului nu i se va comunica in avans ce anume urmeaza sa primeasca, folosindu-se termenul general de “colet”.
Compania noastra nu isi asuma nicio obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata datorita informatiilor de livrare eronate, refuzului de primire din partea destinatarului sau daca destinatarul nu poate fi contactat la datele furnizate de catre client, situatii de vreme extreme (cod galben / cod rosu / cod portocaliu), acces limitat la adresa, perioade foarte aglomerate tip 14 feb, 1 martie, 8 martie, Paste, Craciun etc,. Expeditia comenzii in cauza se poate redirecta contra cost in o noua locatie cu livrare in termen de 48 de ore. Nu poate fi considerata nelivrata sau “livrare neconforma / marfa ofilita / marfa stricata” o comanda aflata intr-o astfel de situatie. Ne angajam sa oferim in cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrari clientilor nostri atunci cand ne sunt solicitate si sa facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor.
- Felicitare oferita cadou
Felicitarea oferita cadou la orice comanda, de catre The Flower Box – gifts & flowers are un format standard de 10X15 cm, include felicitare si plic (optional). Felicitarea si mesajul sunt imprimate pe felicitare sau scrise de mana, in functie de disponibilitate. Operatorii The Flower Box – gifts & flowers nu intervin pe mesajul de felicitare cadou notat de catre client. Eventuale erori de scriere sau erori tehnice generate de caractere incorecte, emoticoane, insemne, formulari inadecvate nu cad in responsabilitatea The Flower Box – gifts & flowers. Imprimarea se efectueaza exact asa cum clientul a notat mesajul. Clientul intelege si este de acord ca in perioadele aglomerate pot exista rataciri ale felicitarilor, acestea sa nu fie livrate impreuna cu produsele comandate / sa fie eronate mesajele. In aceasta situatie, eventuale reclamatii se vor rezolva prin relivrarea felicitarii si adaugarea unei cutii cu bomboane (Raffaello 150gr) cadou din partea casei pentru problemele create. Clientul intelege si este de acord ca nu poate fi despagubit in alt mod pentru astfel de erori umane.
- Metode de plata
- Card bancar, online
Cumparaturile online au devenit foarte sigure in ultimii ani, astfel incat nu trebuie sa te temi de absolut nimic. Intri pe website-ul dorit din grupul nostru, plasezi comanda alegand metoda de plata Card bancar online – procesator de plati Netopia Payments, iar dupa finalizarea comenzii vei fi redirectat catre serverul securizat pentru plata. Te rugam sa introduci cu atentie datele card-ului, iar daca ai nevoie de ajutor, operatorii nostri iti pot oferi tot suportul telefonic sau prin chat, in timp real. Pentru orice tip de probleme intampinate, te asiguram ca le vom rezolva impreuna in cel mai scurt timp posibil. Entitatea Juridica ce incaseaza si emite factura este responsabila de eventualelele reclamatii si returnari.
- Transfer bancar
Transferul bancar este efectiv plata prin banca – Op (ordin de plata) – acest tip de plata poate fi efectuat direct la sediile bancilor la care ai deschise conturi sau prin internet banking. Platile trebuiesc efectuate in avans, iar dupa plata este obligatoriu sa ne transmiti dovada platii prin email la theflowerboxatelier@yahoo.com sau whatsapp la 0733134004, pentru o procesare mai rapida a comenzii. Astfel, dupa validarea dovezii de plata, departamentul de contabilitate din cadrul grupului va integra comanda spre procesare si nu vom astepta intrarea efectiva a banilor in banca, lucru ce ar putea intarzia intre anumite banci.
- Paypal
Pentru clientii care folosesc acest sistem de plata international, fara alta posibilitate de a achita, oferim varianta platii prin Paypal. Te rugam sa ne contactezi pentru a primi datele de plata si alte informatii legate de aceasta metoda de plata.
- Plata la livrare
Acceptam plata la livrare / ramburs.
- Plata in locatia noastra
Acceptam metoda de plata cash, cu cardul la POS sau transfer bancar.
- Facturare plati
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda – compania este platitoare de TVA. Orice comanda plasata pe website se achita inaintea livrarii. Compania va emite catre client o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Factura fiscala se emite pe numele platitorului (persoana fizica sau juridica). Conform articolului 155, alineatul 6 din Codul fiscal “Semnarea si stampilarea facturilor nu sunt obligatorii. “, iar conform Codului fiscal art.155, alineatul 8, punctul c: “Se pot transmite facturi prin mijloace electronice”. Compania nu isi asuma raspunderea de a pune la dispozitia clientului factura fizica, ci doar in format electronic. La solicitarea clientului, compania poate trimite clientului factura fizica semnata si stampilata in Targoviste prin sistemul propriu de livrare in termen de 7 zile de la emitere sau prin curierat cu plata la destinatar, pentru celelalte localitati din judet. Chitanta este eliberata doar pentru platile cash.
- Politica de retur
Produsele neperisabile se pot returna in termen de 14 zile calendaristice de la primire (in cadrul fiecarui produs este mentionat daca este perisabil sau neperisabil);
Produsele perisabile nu se pot returna. Produse perisabile se considera: flori naturale taiate, buchete si aranjamente florale de orice tip, flori naturale conservate/criogenate, flori in ghiveci / plante, produsele alimentare;
Produsele neperisabile se returneaza continand toate partile / elementele / accesoriile initiale;
Returnarea se face prin trimiterea produselor pe adresa The Flower Box – gifts & flowers: str. Constantin Brancoveanu 68C, Targoviste, Dambovita, personal sau prin orice curier rapid, exceptand Posta Romana;
In colet se vor afla toate documentele primite initial;
Suma platita va fi rambursata integral, in 14 zile calendaristice de la primirea deciziei de returnare si de acceptare a denuntarii contractului din partea The Flower Box – gifts & flowers.
Clientul va primi suma achitata, insa nu va avea dreptul si la alte despagubiri;
Pentru reclamatii, va rugam sa urmariti procedura descrisa la ART. 3 si ART.10 in acesti termeni si conditii.
Foarte important! Sunt acceptate reclamatiile primite doar cu/de la datele de identificare client primite in comanda (adresa de email sau numar de telefon, nume complet). Nu putem accepta sau procesa reclamatii din partea altor persoane decat clientul platitor mentionat in comanda plasata pe website/telefonic/email/mesagerie.
- Anulare comenzi
Anularea unei comenzi se poate face numai prin notificare scrisa la theflowerboxatelier@yahoo.com cu cel putin 4 ore anterior orei de livrare (luandu-se in considerare minim 4 ore raportate la prima ora din intervalul ales pentru livrare) pentru comenzile cu livrare in Targoviste si minim 24 de ore pentru comenzile cu livrare in provincie (restul judetului Dambovita) si numai in cazul in care comanda n-a fost deja pregatita de livrare, respectiv produsa (poza martor se poate trimite si imediat ce clientul solicita anularea comenzii pe email/whatsapp – astfel demonstram ca produsul comandat a fost deja pregatit).
In cazul in care, aceasta comanda a fost deja achitata, iar clientul o anuleaza dupa termenul mentionat mai sus, compania va returna clientului doar 25% din contravaloarea comenzii (la solicitarea acestuia). In cazul unei anulari cu minim 48 de ore inaintea datei de livrare, contravaloarea comenzii va fi inapoiata in totalitate, in termen de 14 zile de la receptionarea solicitarii in scris.
Compania isi rezerva dreptul de a-si alege clientii si de a anula o anumita comanda, urmand a anunta clientul de aceasta schimbare cu minim 24 de ore inaintea zilei de livrare.
- Reclamatii livrare
Pentru reclamatii / conciliere interna gratuita te rugam sa te adresezi pe adresa de email theflowerboxatelier@yahoo.com sau Whatsapp la 0733134004. Este necesar ca reclamatia sa cuprinda datele de identificare ale clientului care reclama, poze doveditoare ale produsului nemultumitor (daca este cazul), precum si detaliile de contact (telefon si, eventual, adresa de email, numarul comenzii). O reclamatie poate fi depusa in termen de maxim 2 zile calendaristice de la producerea evenimentului reclamat (produse perisabile) / maxim 14 zile de la livrare (produse neperisabile), exceptand cazurile in care este prevazut altfel in contract pentru situatii specifice. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor este de 14 zile lucratoare, termenul poate diferi in functie de rata de raspuns a clientului.
- Inregistrarea ca membru
Pentru crearea contului de client sunteti de acord sa furnizati informatii adevarate, corecte, actuale si complete despre dumneavoastra, in functie de specificatiile din formularele aferente si sunteti de acord sa furnizati aceste informatii corect si complet.
In cazul in care consideram ca obligatia aceasta nu este respectata, ne rezervam dreptul sa va blocam accesul la serviciile noastre fara o notificare prealabila, pe perioada determinata sau nedeterminata.
Autentificarea ca membru pe acest site, implica alegerea unui nume de utilizator si a unei parole. Pastrarea in siguranta a parolei de acces reprezinta responsabilitatea dumneavoastra, consecintele oricarei activitati desfasurat prin folosirea parolei revenindu-va integral.
Sunteti de acord sa ne instiintati imediat despre orice pierdere a parolei sau despre eventuale semne de activitate neautorizata sub numele dumneavoastra de utilizator.
- Confidentialitatea datelor personale
The Flower Box – gifts & flowers se angajeaza sa respecte cu strictete confidentialitatea datelor clientilor sai si se angajeaza sa nu transmita datele personale ale clientilor catre terti.
Datele solicitate pe acest site sunt: numele, prenumele, numarul de telefon, domiciliul si adresa de email. In momentul in care doriti sa cumparati online vi se vor solicita suplimentar: adresa de livrare, adresa de facturare si modalitatea de plata.
Datele personale ale utilizatorului vor putea fi folosite de catre The Flower Box – gifts & flowers numai in scopul declarat al acestui site, pentru a trimite utilizatorului confirmarea si livrarea comenzilor.
- Limitare de responsabilitate
Ca urmare a legislatiei in vigoare, magazinul nu are nici o responsabilitate in ceea ce priveste:
- intarzierile la livrare datorate furnizorului, curierului sau din alte motive.
- deteriorarile, distrugerile, pierderile survenite pe timpul transportului pana la destinatar, care cad in sarcina transportatorului.
- informatiile eronate furnizate de cumparator. Acesta are posibilitatea corectarii oricand a datelor personale din contul creat pe site.
- posibilitatea de a contacta virusi prin accesarea acestui magazin sau prin primirea de e-mail-uri cu caracter informativ sau promotional.
- neplacerile create de intreruperea accesului in magazin datorate furnizorului de servicii internet (ISP).
- continutul sau natura site-urilor prin link-urile carora un client ajunge in magazin.
Ne rezervam dreptul de a refuza o comanda in orice moment al procedurii de comanda din mai multe motive, printre care:
- produsul comandat nu este pe stoc
- identificarea unei erori in informatiile despre produs, inclusiv pretul sau o oferta promotionala.
Daca intervin probleme la o comanda va vom contacta prin email sau telefonic.
- Confirmari de comanda si livrare
- Confirmari de comanda
Clientul va primi doar prin email confirmarea unei comenzi noi plasate prin sistemul website-ului, impreuna cu un numar unic de comanda. Clientul are obligatia de a verifica orice informatie furnizata in cadrul comenzii si de a sesiza angajatii companiei in cazul in care au survenit anumite erori in informatiile oferite. Orice astfel de sesizare se va face prin email sau telefonic, mentionandu-se numarul unic de comanda primit. Ulterior oricarei modificari in cadrul comenzii, angajatii companiei vor notifica in scris clientul, prin actualizare la comanda sa, de cele discutate (in scris sau telefonic). Orice comunicare ulterioara comenzii reprezinta o informare, nu un angajament contractual.
- Probleme livrare comanda
Pot exista situatii in care destinatarul sa nu fie gasit la adresa sau ca acesta sa refuze primirea coletului. In acest caz, angajatii companiei vor proceda conform uneia dintre solutiile enuntate mai jos, in functie de situatia survenita:
- destinatarul nu este la adresa – coletul va fi predat, pe baza de semnatura si preluare de nume / prenume, unei alte persoane aflate in locatie (vecin, coleg, ruda, sot / sotie etc.)
- destinatarul nu este la adresa si nici altcineva in locatie – se va incerca o noua livrare in cursul aceleasi zile, in cazul in care traseul livratorului permite; se va incerca o noua livrare a doua zi; se vor incerca maxim 3 livrari la aceeasi adresa, urmand a se lua legatura cu clientul, pentru noi indicatii; in cazul in care nici dupa cele 3 incercari livrarea nu este posibila si in cazul in care comanda are un produs perisabil, atunci clientul va trebui sa achite o suma indicata de angajatii companiei pentru reimprospatarea produselor din comanda si pentru o noua livrare; o astfel de comanda nu poate fi anulata in timpul acestor incercari de livrare si nici nu se pot returna banii clientului. Eventuale distrugeri ale produselor perisabile din astfel de comenzi cad in sarcina clientului si nu pot fi reclamate The Flower Box – gifts & flowers.
- destinatarul refuza primirea coletului – angajatii companiei vor lua legatura cu clientul pentru alte directive de livrare; in acest caz comanda nu poate fi anulata si nici nu se pot returna banii clientului.
- in cazul in care comanda este livrata, sub semnatura, destinatarului mentionat sau unei alte persoane de la adresa, la termenul agreat de ambele parti, atunci compania este exonerata de orice penalitati, amenzi sau returnari pentru orice situatii aparute ulterior.
- Confirmari de livrare
Clientul va primi prin email sau prin SMS confirmarea de livrare a comenzii fara a fi mentionat numele persoanei care a primit coletul. In cazul in care se doreste aceasta informatie, clientul poate oricand solicita acest lucru prin email sau telefonic angajatilor companiei.
- Termene si penalitati
In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare si/sau pornire a comenzii, compania este obligata sa anunte clientul de termenul estimat de finalizare a livrarii. Se va incerca mai intai solutionarea unor eventuale probleme pe cale amiabila. In caz contrar, clientul va avea dreptul sa revendice daune suplimentare de la companie, doar cand este permis de lege, in cazul neindeplinirii totale sau partiale din partea companiei a executarii comenzii in conformitate cu termenele stabilite. In cazul in care compania primeste informatii eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, se va stabili un nou termen de onorare a comenzii, acesta incadrandu-se in termen de 3 zile lucratoare
In cazul in care clientul intarzie din vina sa sa plateasca produselor solicitate in termenul prevazut in factura emisa de companie, este obligat la plata unei penalitati de 1% pe zi din suma datorata.
- Respectarea legilor si standardelor
Compania va respecta toate legile, reglementarile si ordonantele aplicabile la realizarile sale contractuale, cu privire la fabricarea, asamblarea, manipularea, transportul, depozitarea, ambalarea sau livrarea Bunurilor si Serviciilor si aplicabile la sanatate, securitate, mediu.
- Raspundere
Compania nu poate fi tinuta responsabila pentru daune de orice fel, pe care Clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor sau deteriorarea acestora.
- Incalcare prevederi si drepturi
Daca Compania nu executa obligatiile sale, Clientul va notifica Compania asupra acestei neindepliniri in scris pe email theflowerboxatelier@yahoo.com . Un plan de actiune va fi validat intre Parti in termen de 5 zile lucratoare de la notificare.
- Forta majora
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
- Legea aplicabila
Prezentul contract este supus legii romane. Orice litigii nascute din interpretarea si executarea acestui contract se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instantele judecatoresti competente.
- Prevederi diverse
Daca una sau mai multe prevederi al prezentului set de termeni si conditii de vanzare sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, anumite prevederi nu vor fi aplicate si Partile se vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale.
Compania si clientul vor fi considerati cantractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte.
Termenii si conditiile acestui website inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.
Compania isi rezerva dreptul de a-si selecta clientela.
- Consimtaminte
Clientii / vizitatorii acestui website sunt de acord cu acest set de termeni si conditii de la intrarea pe website pana la finalizarea vizitei aici, indiferent daca clientul comanda / achita produse in cadrul acestui website sau nu. Ca Utilizator, intelegeti si sunteti de acord cu urmatoarele responsabilitati: sa furnizati date adevarate, exacte si complete despre dumneavoastra si pentru destinatar, in scopul livrarii. Procedurile interne The Flower Box – gifts & flowers si ale companiei noastre impun folosirea si prelucrarea datelor cu caracter personal, atat ale clientului, cat si ale destinatarului, folosind in scopul livrarii la timp si in cele mai bune conditii emailul clientului, numarul acestuia de telefon, numele, prenumele si numarul de telefon al destinatarului, dar si adresa acestuia. Pentru o comunicare cat mai eficienta si un serviciu premium, de livrare, putem trimite urmatoarele notificari / materiale publicitare:
CLIENTUL:
- email de confirmare comanda noua
- email/whatsapp poza martor
- email/whatsapp factura pentru plata efectuata
- apel direct / email / SMS modificari sau inlocuiri in comanda / probleme de livrare / informatii suplimentare livrare
- email / SMS / whatsapp cu AWB sau status livrare
- email confirmare livrare
- email newsletter cu promotii, email reamintire / retargetare, email discount-uri si promotii, email parteneriate / vouchere cu terti
- SMS / apel direct newsletter cu promotii, SMS / apel direct reamintire / retargetare, SMS / apel direct discount-uri si promotii, SMS / apel direct parteneriate / vouchere cu terti
- prin plasarea unei comenzi clientul isi exprima acordul de a imprima pe felicitare numele acestuia (cand acesta isi exprima aceasta dorinta)
DESTINATARUL
- SMS / apel direct / whatsapp cu AWB sau status livrare cadou/produs
- SMS / apel direct pentru obtinere informatii adresa sau ora / data de livrare
- SMS / apel direct pentru inlocuiri produs sau modificari
- flyere / vouchere / cataloage / marketing direct promovare The Flower Box/Ultimul Apus sau terti in campanii punctuale
- SMS / apel direct promovare si marketing The Flower Box/Ultimul Apus sau terti in campanii punctuale
- cadouri promotii (produse oferite gratuit in cadrul unei campanii sezoniere)
- pe felicitarea cu urare/mesaj: date de contact, informatii marketing si promovare brand The Flower Box/Ultimul Apus sau parteneri ai The Flower Box/Ultimul Apus, informatii interne tip cod produs, link produs, link website, cod intern comanda
- Prelucrarea datelor cu caracter personal
Compania prelucreaza datele clientilor / vizitatorilor, cu caracter personal, prin mijloace automatizate si manuale, destinate emiterii facturilor de servicii si produse, livrarii comenzilor plasate, colectarea creantelor legate de acestea precum si rezolvarii solicitarilor in legatura cu activitatea desfasurata de companie.
Conform Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, clientii beneficiaza de dreptul de acces, de interventie asupra datelor si de dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale. Totodata, clientii au dreptul de a se opune prelucrarii datelor personale care ii privesc si sa solicite stergerea datelor* (vezi Observatie mai jos). Pentru exercitarea acestor drepturi, clientul se poate adresa in scris pe adresa de email theflowerboxatelier@yahoo.com . De asemenea, clientilor le este recunoscut dreptul de a se adresa justitiei. Datele cu caracter personal nu pot fi transferate in strainatate.
Observatie:
*orice persoana are dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nicio justificare, la prelucrarea datelor sale personale sau ale destinatarului (date personale inregistrate si oferite de catre client in comanda – nume si prenume, adresa, numar de telefon, companie angajatoare) in scopuri de marketing direct, in cazul in care nu sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, acest lucru trebuie mentionat in comanda, la plasarea si achitarea comenzii, in campul numit Observatii. In cazul in care nu mentionati refuzul dvs de prelucrare a datelor cu caracter personal in scopuri de marketing direct conform termenilor si conditiilor mentionati in paragraful anterior, eventuale alte plangeri ulterioare nu vor putea fi luate in considerare.
- Cookie-uri
Acest website foloseste cookie-uri proprii si de la terti pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia. Navigand pe acest website, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Informatii despre cookie-uri
Pentru a permite functionarea corespunzatoare a acestui site si pentru a îmbunatatii experienta de navigare, acest site trebuie sa plaseze o cantitate mica de informatii (Cookie-uri) in computerul/dispozitivul dumneavoastra.
Anumite cookie-uri sunt necesare functionarii corespunzatoare a site-ului si pentru a permite utilizarea anumitor caracteristici tehnice oferindu-vs astfel o experienta de utilizare satisfacatoare. Pentru a folosi cookie-uri care nu sunt necesare utilizarii site-ului dar care îmbunatatesc serviciile oferite va vom solicita aprobarea. Daca nu ne acordati acceptul pentru folosirea anumitor cookie-uri, puteti naviga pe site in continuare, dar anumite functionalitati nu vor fi disponibile pentru dumneavoastra.
Ce este un cookie?
Cookie-urile sunt informatii stocate in calculatorul sau dispozitivul dumneavoastra mobil de catre site-ul pe care îl accesati. În mod normal cookie-urile va p?streaz? preferin?ele, set?rile site-ului cum ar fi limba preferata sau adresa. Ulterior, când accesati din nou acel site, browserul de internet trimite înapoi cookie-urile acelei pagini. Acest lucru permite paginii de site sa afiseze continut într-un mod personalizat, pentru ca datorita unui cookie site-ul îsi aminteste actiunile dumneavoastra dar si setarile pentru o perioada specificata. De fiecare data când un utilizator deschide o pagina, serverul web citeste valorile stocate anterior în cookie.
Cookie-urile pot stoca o gama larga de informatii, inclusiv personale. Aceste date vor fi utilizate de cookie-uri numai daca v-ati dat acordul – paginile web nu pot accesa informatii pe care nu le-ati oferit si nu pot accesa alte fisiere din computerul sau dispozitivul mobil al dumneavoastra.
The Flower Box – gifts & flowers – De ce foloseste cookie-uri?
Cookie-uri necesare – Aceste cookie-uri va ajuta sa creat?i un site usor de utilizat, permitând functii de baza cum ar fi navigarea pe pagini si accesul în zonele securizate ale site-ului. Website-ul nu poate functiona corect fara aceste cookie-uri.
- Dispozitii finale
Ne rezervam dreptul de a face orice modificari ale acestor termeni si conditii, precum si orice modificari asupra site-ului, fara a fi necesara vreo notificare prealabila a utilizatorilor.
SC SARAROIU CENTER SRL
Sediu social: Str. Principala nr 73, Rancaciov, Dambovita
Email: theflowerboxatelier@yahoo.com
Tel: 0733 134 004
Nr. Reg. Com: J15/119/2008
CUI: RO23155578